Program Çıktıları

Oyun teknolojileri yüksek lisans programımız, öğrencilerimizin mezun olduklarında aşağıdaki bilgi, beceri ve davranışları kazanmış olmalarını amaçlamaktadır:

  1. Bilgisayar grafiği, ses işaret işleme, oyun fiziği, yapay zeka, modelleme ve simülasyon, insan-bilgisayar etkileşimi ya da bilişimsel estetik alanlarından en az bir tanesinde derinlemesine bilgi sahibi olmaları,
  2. Bilgisayar oyunları, sanal gerçeklik uygulamaları, simülatörler ve eğitim uygulamalarının bileşenleri konusunda işler düzeyde bilgi sahibi olmaları,
  3. Uygulama deneyimine sahip olmanın yanı sıra temel teorik kavramları da hatasız şekilde uygulayabilecek yetkinlikte olmaları,
  4. Özgün fikirler ve çözümler üretebilmeleri,
  5. Araştırma yapabilme ve araştırma sonuçlarını pratik olarak uygulayabilme yeteneğine sahip olmaları,
  6. Disiplinler-arası ve çok disiplinli takımlarda etkili şekilde çalışabilmeleri ve gerektiğinde bu türden takımlara liderlik edebilmeleri,
  7. Yazılı ve sözlü olarak kendilerini ifade edebilme ve iletişim kurabilme yeteneklerinin yüksek olması,
  8. Güncel geliştirme araçlarından bağımsız bilgi birikimine sahip olmaları ve bu birikimi yeni geliştirme araçlarını öğrenmek için kullanabilmeleri,
  9. Yaşam boyu öğrenme yeteneklerine sahip ve güncel bilgilere nasıl erişeceklerini biliyor olmaları,
  10. Teorik ve uygulamaya dayanan bilimsel ve teknolojik gelişmeleri ve yenilikleri izleme becerisine sahip olmaları,
  11. Mühendislik etiğinin ve akademik etiğin farkında olmaları, temel öğeleri bilmeleri ve benimsemeleri.

Son Güncelleme:
02/10/2022 - 16:29