Program Çıktıları

  1. İngilizce'deki tüm algısal ve işlek dil becerilerini, günlük ve akademik yaşamda ileri düzeyde etkili bir şekilde iletişim kurmak için akıcı ve düzgün bir şekilde kullanabilme
  2. Çağdaş dil öğretimi yöntem ve yaklaşımlarına dayanarak, kendi özel öğretim ortamlarına (yaş, çevre, konum ve öğrenci geçmişi vb.) uygun pedagojik kararlar verebilme
  3. Değişik yeterlilik seviyelerinde dil öğrencilerinin karşılaşabileceği, dille ilgili belirli sorunları saptama ve bu sorunlara çözüm üretebilme
  4. Ders materyalleri ve ölçme araçları seçerken, geliştirirken ve kullanırken, dilbilimsel, yazınsal, kültürel ve tarihi meseleleri eleştirel olarak çözümleyebilme
  5. Öğrencilerle ve eğitim ortamındaki diğer paydaşlarla, etkili iletişim kurabilme
  6. Olumlu bir sınıf ortamı oluşturmak için sınıfta yaratıcılık, anlayış, işbirliği ve eşitlik sağlama ve geliştirme
  7. Yansıtıcı düşünme, öz değerlendirme ve sürekli mesleki gelişim süreçlerine katılma
  8. Öğrenme ortamlarındaki bireysel, kültürel (çok kültürlü) ve psiko-sosyal çeşitliliğe karşı farkındalık gösterme ve değişik yerel ortamlara uyum sağlayabilme
  9. Eğitim bilimleri, edebiyat ve dilbilim alanlarındaki bilgilerine dayanarak, disiplinler arası bağlantılar kurabilme ve araştırmacı ve eleştirel bir bakış açısı benimseme
  10. Bireysel olarak veya yerel, ulusal ve uluslararası bağlamlarda çalışan öğretmenlerle işbirliği içerisinde dilin incelenmesi için gerekli araştırma yöntemlerini uygulayarak, küçük ölçekli eğitim araştırmaları tasarlama, yürütme ve sonuçlarını bildirme
  11. Diğer eğitim sistemleri ve bunların farklılıkları hakkında sahip oldukları bilgilere dayanarak, karşılaştıkları mesleki zorlukları ele alma ve çözümleme
  12. Çok çeşitli İngilizce ve Türkçe söylemleri, bağlamsal unsurları göz önüne alarak etkili bir şekilde çevirme
  13. Yabancı dil öğretiminin etkinliğini arttırmak için uygun öğretim teknolojileri ve bilgi okuryazarlığı becerileri seçme ve kullanma
  14. Küresel İngilizce kullanımından kaynaklanan dil ve dil ile ilgili konulara eleştirel ve çok kültürlü bakış açısı geliştirme.
  15. Sanatsal, edebi, felsefi ya da beşeri bilimlerin diğer alanlarında verilen eserleri sözlü ya da yazılı olarak analiz etme yetisini göstermek
  16. Amerika Birleşik Devletleri’ndeki politik, ekonomik, sanatsal ve entelektüel gelişimleri kültürel ve sosyal anlamda- en az bir disiplin içinde ya da disiplinler arası- betimleme ve analiz etme
  17. Batı medeniyetlerinin ve kültürlerinin düşünce, tarih, kurum, din, ekonomi, toplum ve sanatlarının temel unsurlarını belirlemek

Son Güncelleme:
20/09/2022 - 09:04